Book 1:1 samtale
Se adresse

Om foreningen

Hovedforeningens navn er Idrætsforeningen AIA-Tranbjerg og har hjemsted i Aarhus Kommunne. Foreningens formål er gennem et aktivt klubliv at fremme interessen for idræt. Foreningen består af en hovedafdeling samt afdelinger for hver idrætsgren.

Gymnastikafdelingen ledes af en afdelingsbestyrelse bestående af otte medlemmer med hver sine ansvarsområder, hvor afdelingsformanden er medlem af hovedbestyrelsen.

Idrætsforeningen AIA-Tranbjerg blev stiftet 10. juni 1974 ved sammenlægning af Idrætsforeningen AIA, Aarhus (Arbejdernes Idrætsforening Aarhus stiftet 1918) og Tranbjerg Idrætsforening (stiftet 1968). Siden 1979 har foreningens hjemsted været idrætscentret på Grønløkkeskolen i Tranbjerg.

Gymnastikafdelingen består af ca. 900 medlemmer og er dermed den største afdeling i foreningen.
AIA Tranbjerg Gymnastikafdeling
Grønløkke Allé 7
8310 Tranbjerg J
E-mail: aiatranbjerg.gymnastik@gmail.com